Alla inlägg den 6 januari 2013

Av queenoflight - 6 januari 2013 12:43

Nu står den i pysselrummet och tronar.

Den sammetslena blå vagnen som dammsugits och gjorts fin.

En dag skall den få silverputs och sedan bäddas när det börjar närma sig riktigt.

Som jag längtar!

Har även klickat hem nya vagnshjul till min vinröda retrovagn.

Skall jag verkligen få bädda ner en pytteliten Bebis däri om bara några månader?!

Det svindlar och lyckopirrar och jag är tokrädd för att det ändå inte skall hända.


Kylskåpet städas också.

Där spår efter sommaren hittas gömt längst ner i ostburken.

Urk och bläk.


Trean virar in sig i filt och mår lite halvkrassligt fortfarande.

Eller också är hon bara trött.

Ettan och Tvåan spelar tvspel.

Jag var också med. Igår. I flera timmar.

Turtlesfajter och jag fick riktigt ont i tummen och vi skrattade så vi skrek.


Kvällen tillbringade Ettan och jag i soffan.

Sagan om de Två Tornen för femtioelfte gången.

Och idag kom han nertravandes kl 10.26

Om bara några dagar börjar vårterminen.

Gäsp.


Ovido - Quiz & Flashcards