Alla inlägg den 5 januari 2013

Av queenoflight - 5 januari 2013 08:26

Jag hade så goda föresatser.

Att börja blogga regelbundet detta året, för att komma in i ett skrivflow igen.

Men det är jullov och tiden är för dyrbar för bokstäver och istället slösar jag med kärlek, energi och tid på mina Underbaringar, huset och Liten i magen. Som sig bör, med andra ord.


Inatt drömde jag om Liten.

Så där tydligt, så jag bara måste klämma och känna på några av de minsta yttepytteplaggen i skåpet.

Åh så jag längtar.

Även min ena retrovagn fanns med i drömmarna (i drömmen fick jag en ny sittdel och åh så glad jag blev!) och kanske skulle jag dra in den i hallen idag och se om jag kan fixa till den. Själva klädseln är så fylld med katthår efter att den stått ute i boden (och kissarna tyckt att den varit jättenajs som sovplats), att jag är rädd att den är  bortom all räddning.

Dock har jag ju min andra retrovagn också, den med mjukt blå liggdel och en sittdel i brunt.

Tänk...om allt går väl så kommer jag att kunna bädda ner en alldeles liten färsk Bebis i den i vår.

Mmmm.

Tanken är så stor att det svindlar.

Ovido - Quiz & Flashcards