Alla inlägg den 8 juni 2014

Av queenoflight - 8 juni 2014 23:06

Punktar ner anledningarna här.

Så jag kan gå tillbaka och påminna mig själv om varför varför varför jag kom på att jag till nästa sommar bara måste ha tagit det däringa körkortet.


*Husvagnssemester. En liten, gammal en och så bara stuva in Ungarna i bilen och dra iväg över helgen.


*Landet. Därför att någon gång så vill jag bo - sommartorp eller permanent - ute på landet i en liten stuga och odla och ha höns och...aaaah jag vill.


*Fotbollsmatcher. Att kunna följa med hela familjen när Ungarna spelar.


*Återvinningen. Kunna åka dit när jag själv behöver utan att fråga om både släp OCH chaufför.


*Göteborg/Danmark. För att slippa boka tåg och bussar och bara kunna åka när som helst.


Därför vill jag ha körkort.

Ovido - Quiz & Flashcards