Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Fredagkväll

Av queenoflight - 20 september 2013 22:34

Jag hade så goda föresatser.

Med ett kvickt tangentbord som hänger med i mina snabba fingersvängar, så tänkte jag blogga i alla fall lite lite grand varje dag.

Men ack, så jag bedrog mig.

Nåväl.


Här har det i alla fall skruvats ihop möbler.

Jag och bästaste pappa/morfar läste ritningar och skruvade, medan mamma/mormor busade med Ungarna.

Idag fick jag även - själv - ihop den nya hyllan till mitt sovrum.

Och möbler har flyttats och bytt platser och oj, så bra det kommer att bli.

Behöver dock köpa en ny LÅNG kabel, så Ettan slipper ha sin stationära dator alldeles vid modemet.

Det är inte helt optimalt att ha speldatorn alldeles vid tv:n... lite väl hög ljudnivå i vardagsrummet.

Nej, jag vill ha datorerna i pysselrummet, där det går att stänga till om man så vill. Plus att sängsoffan står där också, för sena LAN-nätter och sova-över-kompisar.

Så, det är en hel del omorganisation kvar, men snart snart...


Hmm.

Tvätt finns det att vika.

En diskmaskin att sättas igång också.

Fast soffan och en virkning lockar alldeles väldeliga.

Och sedan nattinatti med sovvarm Bebis.


Och just nu så har jag denna låt på skallen (förutom alla julskivor som börjat spelas här hemma då förstås hehe).

Den är bara så bäst:






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av queenoflight - 14 februari 2017 18:12

Vi kör! Jag måste. Det är min Dröm. Allting löser sig. Bara mina köpare får sitt ja från banken, så kör vi. Tjohooo!!!! ...

Av queenoflight - 1 februari 2016 20:52

Kanske att mitt inlägg från dryga året sedan återigen har blivit aktuellt. Jag vet inte. Men jag har ingen lust att panika fram ett beslut som jag var tvungen till förra vändan. Istället så tänker jag stämma i bäcken och redan nu fundera över a...

Av queenoflight - 10 januari 2016 19:36

Just idag så finns det så mycket jag vill säga. Det har varit en dag full av känslor på alla sätt och vis och jag behöver få skriva av mig och ur mig allt som jag går och tänker på just nu.   Häromdagen så fick jag frågan vad jag skulle göra om...

Av queenoflight - 4 april 2015 22:14

Inser att jag nog måste börja "tvinga" mig själv att sätta mig ner en liten stund varje kväll, för att få lite snurr på den här bloggen igen.   Tvåan och Trean tycker att det är fantastiskt roligt att bläddra i min förra blogg. Den skrev jag näml...

Av queenoflight - 17 mars 2015 20:30

Här går livet sin gilla gång...fast senaste veckan definitivt på sparlåga. En efter en har vi trillat dit i feber och hosta. Sån där segdragen feber som är tillräckligt hög för att inte orka något men tillräckligt låg för att inte däcka totalt i sä...

Ovido - Quiz & Flashcards