Alla inlägg den 8 september 2013

Av queenoflight - 8 september 2013 21:26

Det blir inga inlägg.

Inte för att jag inte har något att skriva om.

Utan för att jag har en så otroligt kass dator att skriva PÅ.

Tangentbordet är trögt (speciellt vissa bokstäver) och jag skriver för snabbt för  att den skall hinna med och då tappas bokstäver och då måste jag gå tillbaks för att korrigera och gaaaah.

Kanske är den inte gjord för vanlig hederlig fingersättning, utan mer pekfingervals modell hårdtryck?!


Den är inte ens ett år gammal och har betett sig så här från start. Men jag tänkte att det rättar säkert till sig. Kanske är det bara jag som är van med min gamla vanliga trotjänare. Men icke.

Så det är inget roligt att skriva, för jag får inget flyt i bokstäverna och då tar det för mycket energi från att få ner tankarna på pränt.


So now you know.


Ovido - Quiz & Flashcards