Alla inlägg den 4 november 2012

Av queenoflight - 4 november 2012 20:46

Och jag tänker att jag börjar om.

Min Stora undrade för inte så länge sedan, varför jag inte kallar mig för Ljusets Drottning istället för det andra bloggnamnet.

Och det var ju en bra fråga.

Visserligen är jag fortfarande en nattuggla stundom, men synen på livet de senaste snart tio åren är ju så ofantligt mycket mer fylld av ljus än nattsvärta.

Så okej.

Jag skippar mitt gamla invanda nick.

Och börjar om.

Men behåller dock den gamla bloggen.

För jisses, vad skoj det är att bläddra tillbaka och läsa och minnas.

Men nu finns jag här.


Och här är en tillvaro fylld av kärlek, energi, lycka, frihet, Underbaringar, jobb och en växande mage.

Busande katter, möbler som byter plats och fikastunder vid köksbordet.


Och jag njuter nuet.

Av att kunna vara jag fullt ut.

Att kunna stå för vem jag är och vad jag tycker, tänker och vill.

Utan att behöva anpassa och skuldbeläggas för att jag är som jag är och behöver det jag behöver och verkligen vet vad jag vill med mitt liv.

Jag är jag och jag är bra.

Punkt.


Så - hjärtans välkomna hit till min nya boning, mina vänner.

Det blir nog inte så många stora förändringar mot förut.

Men jag kan äntligen börja sätta ord på mitt Nu igen.


<3 Kärlek och energi <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards